دانشیار ای تی  ثابت بودن قیمت انواع گوشت قرمز در دهاقان، یک معضل اساسی میباشد.  - دانشیار آی تی

مظفر جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به سال نو، بازار شهرستان شلوغ شده و شاهد تجمع بسیاری از مردم هستیم.

وی افزود: اقلام اساسی شب عید مانند مرغ، شکر و روغن به شکل سهمیه‌ای در دهاقان در حال توزیع است که این امر منجر به تشکیل صف شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان دهاقان بیان داشت: ما از همه کاسبان تقاضا کردیم که در راستای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به کرونا به شدت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از تحویل اجناس به مشتریانی که فاقد ماسک هستند، خودداری نمایند.

وی با بیان اینکه کیفیت میوه عید برای مردم مهم است، تصریح کرد: در شرایطی که آخرین روزهای سال جاری را می‌گذرانیم و هم‌چون سال‌های گذشته نوبت توزیع میوه شب عید فرا رسیده است، میوه شب عید معمولاً از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و و مردم تمایل چندانی به خرید آن ندارند و خرید از میوه‌فروشی‌های با نرخ آزاد را مناسب‌تر و به صرفه‌تر می‌دانند.

جهانگیری با اشاره به اینکه ۴۰ تن سیب و پرتقال توسط شرکت تعاونی دهخدای دهاقان وارد شهرستان می‌شود، گفت: بر این اساس تصمیم گرفته شد میوه با کیفیت و اندازه معمولی مطابق خواسته مردم توزیع شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.