دانشیار ای تی گردهمایی سالیانه فرانش . آموزش صفر تا صد تولید محتوای ویدیوئی - دانشیار آی تی

پیشرفت و سرعت تکنولوژی به همه ما ثابت کرده‌ است که آموزش ویدیوئی سبکی از یادگیری متعلق به آینده نیست که باز هم منتظر شروع دوران آن باشیم! همین امروز در عرصه‌ای هستیم که شاید خیلی‌هایمان فکر می‌کنیم قرار است روزی اتفاق بیفتد و شروع شود. دنیای دیجیتال به سرعت وارد همه بخش‌های زندگی شده و مسلماً حوزه آموزش از این جریان جدا نیست.

با اطمینان کامل می‌توان گفت، در دنیای امروز آموزش ویدیوئی بهترین سبک از یادگیری و تدریس است که به انواع نیازهای ما برای آموختن مهارت‌ها و انتقال دانش به بهترین نحو ممکن پاسخ می‌دهد. طبق آمارهای موجود روزانه میلیون‌ها ویدیو از طریق دستگاه‌های الکترونیکی مختلف مشاهده می‌شود. پس امروز همان زمان مناسب برای حرکت به سمت کاربردی کردن محتوای ویدیوئی چه برای تدریس و چه برای یادگیری مهارت‌ و دانش مورد نیاز است. در خانه خودم نشسته‌ام و هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهم هم ویدیو می‌بینم و هم آموزش تولید می‌کنم.

قطعاً یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یادگیری الکترونیک، تولید و آماده‌سازی محتوای ویدیوئی باکیفیتی است که بهترین کارآیی را از لحاظ انتقال دانش هدف داشته باشد. محتوایی که با مناسب‌ترین موضوع، بهترین کیفیت فنی و پربارترین مفهوم به دست مخاطب برسد تا بهترین نتیجه ممکن هم برای مدرس و هم دانشجو فراهم شود.

فرانش با هدف آموزش و راهنمایی مدرسین تازه‌کار برای شروع تدریس به شیوه جدید، و قرار گرفتن در مسیری قوی‌تر برای تولید محتوای باکیفیت‌تر و جذاب‌تر برای مدرسین قدیمی گردهمایی بزرگی در روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه برگزار می‌کند تا بستر مناسب برای انتقال استانداردها و تجربیات برای مدرسین فراهم شود.

همه دوستانی که مدرس فرانش هستند یا کاربران و دانشجویان فرانش که به تدریس در فرانش و کسب‌درآمد از طریق تولید محتوای ویدیوئی علا‌مندند می‌توانند به طور کاملاً رایگان در این برنامه شرکت کنند. علاوه‌براین با حضور در گردهمایی می‌توانید با سرویس‌ها و امکانات جدید تیم فرانش آشنا شوید و اگر برنده جوایز جشن یلدای «صد دانه دانش» بوده‌اید، هدیه‌هایتان را دریافت کنید.

برای ثبت‌نام در گردهمایی کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها