دانشیار ای تی درآمد 10 میلیونی فرید اسدی با فرانش - دانشیار آی تی

اگر بخواهید دانشیار ای تی را به کسی معرفی کنید چه می‌گویید؟ آنچه من در ذهنم از دانشیار ای تی دارم ممکن است با شما متفاوت باشد، من می‌گویم: «دانشیار ای تی یک بستر دیجیتالی است که گروهی از افراد متخصص در حوزه‌های مختلف مهارتی را به گروه دیگری از کسانی که به آن آموزش‌ها نیاز دارند متصل می‌کند».

جالب اینجاست که لازم نیست برای استفاده از دانشیار ای تی حتما جزوی از یکی از این گروه‌ها باشید. شما می‌توانید درحالی که یک دوره آموزشی را می‌گذرانید، مشغول تولید یک آموزش در حوزه تخصصی خودتان باشید!

فرید اسدی یکی از مدرس‌های جوان دانشیار ای تی است که همین کار را کرد. فرید که چند سالی است در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند، تصمیم گرفت تا آنچه از کار با گوگل آنالیتیکس می‌داند را در قالب یک آموزش ویدیویی تولید کند و آن را در دانشیار ای تی قرار دهد. آموزش فرید در حالی که ۱۰ هزار تومان بیشتر قیمت نداشت شامل مباحث کلیدی و تجربیات مفیدی بود که قطعا در زندگی یک بازاریاب دیجیتال صدها برابر می‌ارزید. درنتیجه، بیش از هزار نفر مشتری این دوره‌ آموزشی شدند. چیزی که درآمدی ده میلیون تومانی را برای او به ارمغان آورد.

قبل از اینکه به ادامه بحث و اینکه چطور شما هم می‌توانید از یک کار آموزشی درآمد کسب کنید، بپردازیم، بگذارید چند کلمه‌ای با خود فرید صحبت کنیم و حرف‌های او را بشنویم:

 

همه ما یک مدرس درون داریم!

به رغم داشتن علاقه‌مندی‌های متفاوت، همه ما در زندگی‌مان، خود را درگیر چیزهای مختلفی می‌کنیم که در نهایت باعث با تجربه شدن‌مان می‌شوند. این یعنی اگر به هر کار و فعالیتی مشغول بوده‌اید، از آن تجربه‌ای کسب کرده‌اید که ممکن است بدرد فرد دیگری بخورد.

و دانشیار ای تی در حالی که محتوای آموزشی مورد نیاز تو را فراهم می‌کند این امکان را بوجود می‌آورد که بتوانی تجربه‌ات را در آن به دیگران یاددهی.

آموزش در دنیای مدرن، از تو نمی‌خواهد که کار تمام‌ وقت‌ خودت را رها کنی. همانطور که فرید هم مثل بسیاری از ما مشغول کار در یک شرکت است و تنها بخشی از وقت اضافه‌اش را کنار گذاشت تا بتواند یک آموزش کاربردی و پرفروش را تولید کند.

 

من هم می‌توانم آموزش دیجیتالی بسازم؟

مدرس درون ما به یک تلنگر کوچک نیاز دارد تا از تجربیاتی که در زندگی حرفه‌ای خود کسب کرده آموزش تولید کند. به کمک آموزش‌های ویدیویی، امروز بسیاری از کارهایمان را خودمان انجام می‌دهیم. الان در یوتیوب حتی آموزش عوض کردن لامپ اتاق‌ هم وجود دارد!

 

اگر شما یک کارآفرین باشید و کسی نیازمند مشورت‌تان باشد، قطعا می‌توانید راه‌ و چاه‌‌های زیادی را نشان او دهید که خودتان برای فهمیدنشان زحمت بسیاری کشیده‌اید. دنیا دقیقا به همین تجربیات نیاز دارد. تجربیاتی که افراد در هر حوزه تخصصی، افتخار می‌کنند که برای دانستن‌شان مبلغی هرچند ناقابل را پرداخت کنند.

به سوالات جدید و قدیم هرچه پاسخ بهتری بدهید، متقاضی بیشتری خواهید داشت. بدین ترتیب هم عموم افراد با قیمت‌های مناسب به آموزش خوب دسترسی خواهند داشت و هم شما درآمد بیشتری کسب می‌کنید. این یک بازی برد-برد-برد است. چرا که علاوه بر مدرس و فراگیر، جامعه هم با این انتقال دانش رشد می‌کند و میزبانی بهتر برای نسل‌های بعد خواهد بود.

ویدیوی آموزشی شما چه موضوعی خواهد داشت؟ برایمان بنویسید…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 244 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها