دانشیار ای تی سال نو، هدف نو - دانشیار آی تی

سال ۹۴ برای ما سال پرباری بود. در آغاز بهار از شتابدهندهٔ کارآفرینی آواتک فارغ‌التحصیل شدیم و کارمون رو جدی‌تر از قبل پی گرفتیم. در ابتدا با مشکلات مختلفی روبرو بودیم، مثل نقل مکان به یه محل جدید و  توسعهٔ تیم دانشیار ای تی و همین‌طور گسترش محتوای وب سایت تا کاربران ما بتونن به یادگیری خودشون عمق بیشتری بدن. کم کم به همهٔ این‌ها رسیدیم و به کارمون ثبات دادیم.

بعد به سراغ بازطراحی وبسایت رفتیم تا تجربهٔ استفاده و یادگیری بهتری برای کاربرانمون فراهم کنیم، کار سخت و زمان‌بری که تیم فنی دانشیار ای تی برای اون زحمت زیادی کشید.

و در زمستان در همین اسفندماهی که گذشت، دستمزد یک سال تلاشی که به خرج دادیم رو گرفتیم و در جشنوارهٔ وب و موبایل ایران به عنوان بهترین وب سایت آموزش آنلاین ایران انتخاب شدیم. این حرف رو بارها زدیم، ولی هرچقدر بگیم کم گفتیم که رفتن این راه و رسیدن به این موفقیت‌ها بدون همراهی تک تک‌های کاربرهای خوب دانشیار ای تی ممکن نبود؛ چه یادگیرنده‌ای که با تشویق و نقد سازنده‌اش به ما کمک کرده، و چه تولیدکننده‌ای که دانش خودش رو در قالب یه محتوای خوب و مفید در اختیار دیگران قرار داده.

‌در یک سالی که گذشت ما هدف‌های زیاد و جاه‌طلبانه‌ای برای خودمون تعیین کردیم و بعد تمام تلاشمون رو به کار بستیم و تونستیم به بیشتر اونها برسیم. و البته این پروژه‌ایه که هیچ‌وقت پایانی نداره، چون نباید راکد موند، باید هدف‌های بزرگتر و بزرگتر گذاشت و همیشه برای بهتر شدن تلاش کرد.

اینفوگرافیک دانشیار ای تی در سال ۹۴ رو ببینین

سال ۹۵ سال کبیسه است. این یعنی ۳۶۶ روز دیگه، یعنی ۳۶۶ فرصت دیگه برای تغییر، برای بهتر شدن، برای پیشرفت، و برای موفق شدن. راز موفقیت هم دقیقا همینه. که دونه به دونهٔ این روزها رو غنیمت بدونی.

می‌گن سالی که نکوست از بهارش پیدا است. ما که برنامه‌های زیادی در سر داریم و آماده‌ایم که یه بهار فوق‌العاده بسازیم.

شما چطور؟ خوشحال می‌شیم که برنامهٔ پیشرفت خودتون برای سال ۹۵ رو در نظرها با ما در میون بگذارین. سال نو مبارک.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 179 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.