رایااستور مگ

10 بهترین شرکت سئو در ایران + مزایا و معایب آنها

همانطور که می دانید سئو سایت می تواند در مدت زمان مناسبی وبسایت تخصصی که برای کسب و کار خود راه اندازی کرده اید، را به صفحه اول گوگل و پس از آن به رتبه نخست این موتور جستجوی پرکاربر و پرطرفدار برساند.

در این مقاله سعی داریم شما را با 10 شرکت برتر سئو آشنا کنیم. در ادامه نیز با ارائه توضیحاتی به شما کمک خواهیم کرد، که بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

5 ویژگی بهترین شرکت‌های سئو

همانطور که انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت می تواند بر کیفیت و شاکله اصلی وبسایت تاثیرگذار باشد، انتخاب بهترین شرکتهای سئو سایت نیز تاثیر مستقیم بر بهبود رتبه وبسایت شما خواهد داشت.

البته طراحی سایت هم در بهبود جایگاه رتبه ای سایت در موتورهای جستجو نیز موثر خواهد بود. اما به طور کلی در انتخاب بهترین شرکت های سئو باید پارامترهای زیر را مدنظر قرار دهید:

5 ویژگی بهترین شرکت‌های سئو

1- رضایت مشتریان آنها

یکی از اصلی ترین و مهمترین پارامترهایی که در انتخاب بهترین شرکت سئو به شما کمک می کند، نظرات مشتریان آن ها درباره خدمات ارائه شده آن است. برای این منظور می توانید با مشتریان این شرکت ها تماس بگیرید.

راه آسانتر آن مشاهده نظرات مشتریان این شرکت ها در فضای اینترنت است که تبادل می شود. البته بسیاری از شرکت های حرفه ای رضایت حداکثری را از مشتریان خود دارند، و آنچه باعث انتخاب بهترین ها می شود، زمینه خدماتی است که از آن ها انتظار می رود.

2- نمونه کارها

اگر قصد راه اندازی هر نوع وب سایتی اعم شرکتی، فروشگاهی و… را دارید، باید بدانید که سئو هر سایت استراتژی خاصی دارد. سئو سایت فروشگاهی قطعا متفاوت از وبسایت های وبلاگی و شرکتی است.

از هیمن رو نمونه کارهای فروشگاهی موفق را در میان کارنامه شرکت مورد نظر بررسی کنید. طبیعتا شرکت های با تجربه و سابقه دار با برندهای معروف همکاری دارند که می تواند این اعتماد را در شما ایجاد کند که شرکت مورد نظر قابل اعتماد است یا خیر.

3- سئو وب سایت آن مجموعه

یکی از بهترین و مهمترین نمونه کارهای یک شرکت خدمات سئو، وضعیت سئو وب سایت خود آن مجموعه است که می تواند نشان دهنده عملکرد آن ها باشد.

شرکتی که نتواند سئو حرفه ای اعم از سئو تصاویر، تولید محتوای سئو محور و… برای وبسایت تخصصی خود داشته باشد، طبیعتا نمی تواند در اجرای تعهدات مشتری نیز موفقیت چندانی داشته باشد. از همین رو در انتخاب شرکت های مختلف حتما وبسایت آن شرکت را نیز ارزیابی کنید.

سئو وب سایت آن مجموعه

4- قیمت مناسب و معقول

برای دریافت بهترین خدمات سئو به دنبال ارزانترین ها نباشید. کسانی که بخاطر جلب مشتری قیمت ها را بیش از اندازه پایین می آورند، قطعا نمی توانند برای شما نتایج رضایت بخش را ایجاد کنند.

البته شرکت هایی هم که ارقام نجومی می گویند، ایضا چیزی فراتر از خدمات یک شرکت حرفه ای که قیمت معقول و منطقی می گوید، در چنته ندارند. از همین رو زمانی که برای انتخاب یک شرکت سئو اقدام می کنید، به پارامتر قیمت دهی آن ها نیز توجه کنید.

5- پشتیبانی خوب

داشتن پشتیبانی قوی نیز از دیگر پارامترهای یک شرکت خوب به شمار می آید. شرکتی که خدمات تخصصی ارائه می کند و ادعای بهترین بودن ها را دارد، باید بتواند  پاسخگوی مشتریان خود به بهترین شیوه باشد.

در صورتی که رضایت مشتریان از  پشتیبانی ضعیف باشد، طبیعتا انتخاب و اعتماد آن شرکت اشتباهی است که می تواند برای شما هزینه به همراه داشته باشد. از همین رو در زمان بررسی عملکرد یک شرکت خدمات سئو حتما از رضایت مشتریان از این بخش نیز مطمئن شوید.

10 شرکت برتر سئو در ایران

در انتخاب بهترین شرکت سئو پارامترهای مختلفی را باید بررسی کنید. توجه به سئو خارجی سئو خارجی یکی از این موارد است. البته موارد دیگری نیز وجود دارد که در ادامه ضمن معرفی بهترین شرکت ها به آن اشاره خواهیم کرد. شما نمی توانید صرف گفتن اینکه یک شرکت قصد بهبود سئو سایت را دارد به آنها اعتماد کنید. در زمان عقد قرارداد حتما خدماتی که قرار است به شما ارائه شود را به طور کامل بررسی کنید.  در ادامه 10 شرکت برتر سئو  که سابقه روشن و خوبی در این زمینه دارند به شما معرفی خواهیم کرد.

1- وب رمز

وب رمز

در میان شرکت های مختلفی که در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند، می توان گفت وبرمز یکی از قدیمی ترین ها به شمار می آید. شرکتی با قدمتی بیش از 2 دهه که خدماتی از قبیل  سئو و دیجیتال مارکتینگ، خدمات تخصصی وب و آی تی، طراحی سایت، طراحی پورتال، سی ام اس اختصاصی، میزبانی حرفه ای و سرور مجازی و اختصاصی و… را به مشتریان خود ارائه می کند. پویایی و جوانی تیم وب رمز، در کنار تعهد و مسئولیت پذیری بالای آن، همکاری با برندهای معروف، رضایت حداکثری مشتریان از مهمترین مزایای همکاری با این شرکت حرفه ای به شمار می آید.

البته که یک تیم حرفه ای به مراتب تعرفه بالاتری نسبت به شرکت های معمولی دریافت می کند که این موضوع می تواند یکی از معایب برای شرکت وب رمز به شمار آید. اگر قصد دارید مسیر موفقیت کسب و کار خود را طی زمان کوتاه تری طی کنید، قطعا انتخاب وب رمز به عنوان یکی از شرکت های قوی و حرفه ای در زمینه سئو می تواند شما را به این هدف برساند.

این شرکت یکی از قدیمی ترین ها در زمینه خدمات سئو در کشور است که قدمت بالای آن نشان دهنده سطح کیفیت خدمات وب رمز است.

2- نوین

نوین

این شرکت یکی از برندهای معروف ایران در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود است. این شرکت علاوه بر ارائه خدمات سئو، سعی دارد با ارائه مقالات آموزشی مسیر یادگیری در زمینه دیجیتال مارکتینگ، سئو، تولید محتوا و… را یاد بگیرند. شرکتی با بیش از یک دهه سابقه حرفه ای در زمینه فناوری های دیجیتال که سعی کرده در بهبود کیفیت کسب و کارها نقش مهمی ایفا کند.

توسعه رسانه های دیجیتال فارسی یکی از مهمترین اهدافی است که شرکت نوین برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت دامنه وسیعی از خدمات مختلف در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات در گوگل، رپورتاژ خبری، همکاری در فروش و… در کنار انواع دوره های آموزشی با کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند.

3- سئوکار

سئوکار

این شرکت دانش بنیان که در شکل اولیه خود برای انجام پروژه های تحقیقاتی در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران کار خود را آغاز کرد، شاید روزی نمی دانست ممکن است بتواند یکی از بهترین های ایران در زمینه انواع خدمات سئو شود. این شرکت به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سئو به ارائه انواع خدمات حتی سئو به زبان انگلیسی نیز می پردازد.

از جمله مزیت های بهره مندی از خدمات سئو کار می توان به سئو قوی، کار تخصصی و حرفه ای روی سئو و نمونه پروژه های موفق آن اشاره کرد. البته که استفاده از خدمات این شرکت می تواند با معایبی مانند عدم انعطاف در خدمات، استفاده از سئو خاکستری و حجم زیاد پروژه های این شرکت اشاره کرد.

4- سئو ایران

سئو ایران

این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت حرفه ای و تخصصی در زمینه سئو را می توان جزو قدیمی ترین های این حوزه دانست که تاکنون توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند. سئو ایران خدمات مختلفی در زمینه سئو، طراحی اختصاصی وب سایت، طراحی اپلیکیشن و… ارائه می کند.

زمانی که بخواهید این شرکت را به عنوان گزینه خود برای دریافت خدمات سئو انتخاب کنید، بهره مندی از مزایایی مانند سئو قوی، اولین و قدیمی ترین شرکت تخصصی سئو ایران، برنامه ریزی منظم و سئوی ماندگار بهره مند شوید.

البته که همکاری با این مجموعه به دلیل هزینه های بالای خدمات، عدم اجرای پروژه های کوچک و متوسط و ترافیک پروژه ها از معایب آن به شمار می آید.

5- وبسیما

وبسیما

در میان نام 10 بهترین شرکت سئو قطعا یکی از گزینه ها شرکت وبسیما خواهد بود. این شرکت حدود یک دهه پیش فعالیت خود را با هدف ایجاد تغییر و تحول در زمینه فضای وب ایران شروع کرد. ارائه خدمات گسترده سئو، برندینگ، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و… از جمله خدماتی است که وبسیما به مشتریان خود ارائه می کند.

زمانی که شما از خدمات وبسیما استفاده کنید، می توانید از مزایایی مانند سئو استاندارد، پشتیبانی 24 ساعته، رعایت اصول سئو، برندینگ اصولی و مشاوره های رایگان بهره مند شوید. با این وجود همکاری با این شرکت  می تواند با معایبی همچون تعرفه های بالا برای خدمات سئو، ساختار پیچیده شرکت، آشنا نبودن مشتریان با روش کاری آن و مواردی از این دست همراه باشد.

6- وبین سئو

وبین سئو

شنیدن نام این شرکت در میان نام برترین های سئو ایران قطعی است. این شرکت یکی از شرکت های حرفه ای در زمینه تقویت سئو سایت های مختلف است که بتوانند ارزش افزوده و برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود داشته باشند. این شرکت علاوه بر کار تولید محتوا و سئوی سایت ها، در زمینه آموزش سئو نیز تجربه زیادی دارد.

علاوه بر این وبین سئو به طور تخصصی در زمینه بازاریابی محتوایی نیز گام بر میدارد، از همین رو می توان حدس زد که قطعا رضایت مشتریان از این شرکت زیاد خواهد بود. با این وجود تعرفه های بالا یکی از معایب این شرکت در زمینه خدمات سئو به شمار می آید.

7- سه سوت وب

سه سوت وب

از دیگر شرکت های معروف در زمینه خدمات سئو، می توان به سه سوت وب اشاره کرد. ارائه خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایلی، سئو و بهینه سازی سایت، ارائه آموزش های رایگان برای مدیریت سایت از جمله خدماتی است که شما می توانید با بالاترین کیفیت از این شرکت دریافت کنید.

این شرکت با برندهای زیادی مانند مایکت، دیلی مارکت، مکنزی و… همکاری داشته و همین رزومه نشان دهنده کیفیت بالای خدمات سه سوت وب می باشد. در عین حال اگر کسب و کار شما نو پا است پرداخت هزینه های این شرکت برای دریافت خدمات بالا خواهد بود. علاوه بر اینکه این شرکت پروژه های کوچک را اجرا نمی کند.

8- دی ام روم

دی ام روم

از دیگر شرکت های سئو در ایران که خدمات مختلفی شامل سئو سایت، مشاوره سئو، طراحی وب سایت و طراحی رابط کاربری را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این شرکت تاکنون توانسته خدمات قابل قبولی به بسیاری از مشتریان خود در زمینه سئو ارائه کند.

از مهمترین مزیت های این شرکت می توان به انگیزه و انرژی بالای تیم آن اشاره کرد. در عین حال  در میان بسیاری از شرکت های با سابقه در زمینه سئو، این شرکت جوانتر است.

9- وب 24

وب24

این شرکت که در زمینه خدمات سئو، شرکت سئو 24 را راه اندازی کرده است در زمینه خدمات سئو فعالیت های حرفه ای طی ده سال گذشته داشته است. این شرکت میل به یادگیری و پایبندی به خدمات و تعهدات داده شده را جزو اصول کاری خود قرار داده است.

این شرکت خدمات گسترده ای در زمینه طراحی سایت، سئو، مشاوره های دیجیتال مارکتینگ، خدمات هاستینگ، تولید محتوا و… به مشتریان خود ارائه می کند. تحلیل و آنالیز وب سایت رقبا، استخراج کلمات کلیدی، تغییرات فنی و کدنویسی داخلی سایت و… از جمله خدمات این مجموعه برای مشتریان است.

10- تابان شهر

تابان شهر

این شرکت نیز طیف وسیعی از خدمات دیجیتال مارکتینگ، تدوین استراتژی، تبلیغ گوگل ادز و سئو سایت را با بالاترین کیفیت ارائه می کند.

طراحی سایت، ساخت انواع اپلیکیشن، و… از دیگر خدمات این شرکت می باشد. تابان شهر از سال 1394 به صورت حرفه ای کار خود را آغاز کرد و نمونه کارهای زیادی از این شرکت طی این سال ها وجود دارد که می توانید، آن را در وبسایت این شرکت مشاهده کنید. رضایت حداکثری مشتریان از خدمات این شرکت با وجود نوپا بودن آن در میان دیگر شرکت های بزرگ و قدیمی تر، نشان دهنده سطح بالای کیفیت خدمات و حرفه ای بودن آن می باشد. 

نتیجه گیری

امروزه بسیاری از کسب و کارها به خوبی می دانند، که ورود به دنیای اینترنت برای پیشرفت کسب و کار اهمیت زیادی دارد. نمی توانند به دنبال موفقیت باشند اما از بستر اینترنت و مخاطبان بی شمار آن غافل باشند. ورود به دنیای اینترنت برای کسب و کارها اگرچه تا سال های گذشته اهمیت زیادی نداشت، اما امروزه علاوه بر موفقیت در تبلیغات به بهبود فروش و نیز توسعه آن ها نیز کمک زیادی کرده است.

همین موضوع رقابت را در موتورهای جستجو در میان برندها و کسب و کارها افزایش داد. تا جایی که کسب بهترین رتبه امروزه نیازمند اجرای تکنیک های مختلفی است که می تواند منجر به موفقیت آن ها شود. این تکنیک ها ذیل سئو و خدمات آن انجام می شود. اگر بخواهید به عنوان یک کسب و کار موفق مسیر  موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنید، ناگزیر به انتخاب شرکت های خدمات دهنده سئو هستید تا بتوانید این مسیر را در زمان کوتاه تری طی کنید. 

برای انتخاب بهترین شرکت سئو پارامترهای مختلفی را باید مدنظر قرار دهید. به طور مثال باید بدانید که یک شرکت سئو چه خدماتی را پوشش می دهد؟

شرکت های سئو باید خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه سئو خارجی، سئو داخلی، سئو تکنیکال و مشاوره سئو  را به مشتریان خود ارائه کنند. در صورتی که شرکتی هر کدام از این موارد را ندارد، مطمئن باشید که در نهایت از این همکاری رضایت نخواهید داشت.

همانطور که میدانید امروزه رقابت کسب و کارها بر سر کسب بهترین رتبه در موتورهای جستجو است. این کار به افزایش مشتریان، افزایش ترافیک سایت، افزایش آگاهی مخاطب نسبت به برند، افزایش تعامل مشتریان و… منجر می شود. در این شرایط انتخاب بهترین شرکت خدمات سئو یکی از انتخاب های مهم به شمار می آید. در این مقاله سعی کردیم هر آنچه لازم است درباره بهترین شرکت شئو بدانید را بیان کنیم.

 سوالات متداول

مهمترین خدمات یک شرکت سئو چیست؟

شرکت های سئو باید خدمات حرفه ای و تخصصی در زمینه سئو خارجی، سئو داخلی، سئو تکنیکال و مشاوره سئو  را به مشتریان خود ارائه کنند.

چگونه می توان از رضایت مشتریان شرکت های خدمات سئو مطلع شد؟

توجه به نظر مخاطبان و مشتریان یک کسب و کار از راه های مختلف امکان پذیر است. شما می توانید با آن ها تماس بگیرید.  راه آسانتر آن مشاهده نظرات مشتریان این شرکت ها در فضای اینترنت است که تبادل می شود. 

چرا پشتیبانی قوی از خدمات یک شرکت سئو مهم است؟

در صورتی که رضایت مشتریان از  پشتیبانی ضعیف باشد، طبیعتا انتخاب و اعتماد آن شرکت اشتباهی است که می تواند برای شما هزینه به همراه داشته باشد. از همین رو در زمان بررسی عملکرد یک شرکت خدمات سئو حتما از رضایت مشتریان از این بخش نیز مطمئن شوید.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *