رایااستور مگ

۱۰ بهترین شرکت طراحی سایت در ایران + مزایا و معایب آنها

شاید شما شرکتی دارید که از وب‌سایت بهره‌مند نیست و یا کسب و کاری دارید که تنها مسیر معرفی و فروش آن به شیوه سنتی و حضوری است. در این شرایط طراحی سایت برای شما واجب خواهد بود. در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت ‌های طراحی سایت را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از این مزیت مهم بهره‌مند گردید. در بحث بهترین شرکت طراحی سایت، هر کدام از مزایا و معایبی برخوردارند که در این مقاله قصد داریم به طور دقیق، تمام این موارد را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید. 

5 ویژگی برترین شرکت‌های طراحی سایت

به طور کلی شرکت‌های طراحی سایت هر کدام از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند که این قضیه می‌تواند در کیفیت آنها تأثیرگذار باشد. زمانی که شما به دنبال پیدا کردن یک شرکت طراح سایت هستید، ملزم به بررسی ویژگی‌های آن هم هستید؛ چرا که این ویژگی‌ها در کیفیت خدمات دریافتی شما از شرکت مورد نظر و همچنین پیشبرد پروژه شما اثر دارد. در این رابطه به مواردی که خدمتتان عرض می‌کنیم نیز توجه کنید.

۱- رضایت مشتریان آنها

رضایت مشتریان

در پیگیری و پیدا کردن شرکت مورد نظر در جهت طراحی سایت، بررسی اینکه تا چه حدی مشتریان آن از کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت طراح سایت نظر مثبت دارند نیز، می‌تواند به میزان تمایل شما در جهت همکاری کمک کند. پس شما چند راهکار دارید که با انجام آنها امکان دسترسی به این موارد را خواهید داشت.

در ابتدا می‌توان با مراجعه به سایت اصلی ارائه دهنده خدمات طراحی سایت به این مهم دست یافت؛ یعنی با مشاهده کامنت مشتریان و کسانی که از آن خدماتی را دریافت کرده‌اند نیز به نکات لازم خود دست می‌یابید. دقت کنید که برخی از این سایت‌ها از صفحات اجتماعی هم برخوردارند که زمینه دیگری برای بررسی نظرات دیگران است.

۲- نمونه کارها

یکی از اساسی‌ترین کارهایی که در قبال شناخت سطح خدمات شرکت ارائه دهنده سایت باید مورد بررسی قرار گیرد؛ نمونه کارهایی می‌باشد که به مشتریان مختلف ارائه کرده است. شما با ورود به صفحات نمونه‌ کارهای ارائه شده درمی‌یابید که کیفیت این خدمات تا چه اندازه می‌تواند پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما باشد.

البته تنها بحث ظاهر این سایت‌ها مطرح نیست؛ چرا که باید در بحث سئو هم آنها را بررسی کنید. هر چه سایت مورد نظر به لحاظ سئو از ساختار و رسیدگی خوبی برخوردار باشد، امکان دیده شدن کسب و کارتان بیش‌تر خواهد بود. پس بدین ترتیب، یافتن بهترین شرکت سئو هم بخشی از فرایند جستجوی شما می‌باشد.

۳- کیفیت و سرعت وب‌سایت آن مجموعه

زمانی یک سایت از سرعت خوبی برخوردار است که از سرور مناسبی هم استفاده کرده باشد. شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت مسئول این قضیه هستند؛ زیرا که آنها با راهنمایی مالک کسب و کار، اطلاعات لازم را در این رابطه باید ارائه دهند و در صورت تأیید آن شخص یک سرور اختصاصی و یا سرور مجازی را برای سایت ارائه می‌کنند.

در صورت تأیید و تقبل هزینه بهتر، امکان بهره‌مندی از یک وب‌سایت خوب برای کسب و کار مورد نظر نیز فراهم خواهد بود. توجه کنید که مسئولیت سرور با ارائه دهنده خدمات است و باید با استفاده مناسب و مصرف صحیح حافظه سرور یک شرایط مناسب را برای وب‌سایت مورد نظر مهیا کرد.

۴- قیمت مناسب و معقول

قیمت مناسب و معقول

در صورت تأیید شرکت مورد نظر به جهت طراحی وب‌سایت، می‌توانید با توافق مالی دو طرفه، پروژه را آغاز کنید. در دنیای فناوری امروز هر کسب و کاری نیازمند یک سایت مناسب برای فروش و ارائه خدمات است. به همین دلیل می‌توان گفت که طراحی وب‌سایت از نان شب واجب‌تر است؛ چرا که نه تنها اینکار به کسب و کارتان اعتبار می‌بخشد؛ بلکه زمینه‌ساز درآمدهای چندبرابری خواهد بود.

البته این به معنای این نیست که هر مبلغی را برای توافق قبول کنید، شما بر حسب کیفیت آن شرکت مبلغ معقولی را تعیین و سپس در طی جلسه‌ای بر سر قیمت به توافق خواهید رسید. بررسی قیمت خدمات سایت‌های دیگر به شما در فهم این موضوع کمک خواهند کرد.

۵- پشتیبانی

اینکه شرکت مورد نظر با بهترین کیفیت ممکن طراحی وب‌سایت شما را انجام دهد و در کنار آن از سری ویژگی‌هایی که در موارد فوق عرض کردیم به طور مثبت برخوردار باشد، شرایط خوبی است؛ اما این کافی نیست. شرکت ارائه دهنده خدمات باید از یک تیم پشتیبانی نیز برخوردار باشد. تیم پشتیبانی جوابگوی مشکلات سایت است و در واقع واسطه اصلی شما به کل تیم سازنده سایت شماست.

پشتیبانی سایت در زمان بروز مشکل و ایجاد فرایند مخرب در سایت در اولین فرصت هشدار لازم را از طرف شما دریافت نموده و به سرعت به موضوع پیش آمده رسیدگی می‌کند. این از دیگر ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت است.

بهترین شرکت‌ های طراحی سایت در ایران

ما برای شما بهترین شرکت‌های طراحی سایت را لیست کرده‌ایم و به تناسب از مزایا و معایب آنها نیز گفته‌ایم. این شرکت‌ها از توانمندی بسیار زیادی به جهت دریافت خدمات طراحی سایت، سئو، ایجاد سرعت مناسب و کیفیت بالا بهره‌مند هستند که سایت ایده‌آل و مورد پسند صاحبکار را ایجاد می‌کنند. در ادامه 10 مورد از بهترین شرکت‌های طراحی سایت را معرفی کرده‌ایم که بهتر است با آنها آشنا شوید.

وب رمز

وب‌رمز

وب رمز یکی از شرکت‌های با سابقه و قدیمی در زمینه خدمات مختلف به ویژه طراحی سایت است که همه روزه آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود می‌باشد. این شرکت به کمک تیم قوی و منظم و با بهره‌مندی از کیفیت لازم به جهت ارائه خدمات طراحی سایت، سازماندهی شرایط سئو، پشتیبانی قوی و هر آنچه به آن نیاز باشد نیز، بهترین خدمات ممکن را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

شرکت وب رمز به عنوان یک شرکت قوی در ارائه خدمات متعدد، امکان تهیه انواع سرور را برای ساخت وب‌سایت فراهم می‌آورد و به نوعی، کار مشتریان خود را در این زمینه بسیار راحت می‌کند.

بک‌آپ‌گیری به موقع داده‌های سایت مشتریان بدین جهت که اطلاعات وارد شده تحت هیچ شرایطی از دست نرود. بدین شکل پایداری کسب و کارتان را در بستر اینترنت تجربه می‌کنید.

ارائه تخفیفات چشمگیر با توجه به سابقه شرکت و حجم بالای ارائه خدمات که همکاری شما را از لحاظ مالی به چالش نخواهد کشید.

در صورتی که نیاز به دریافت خدمات در زمینه سرور، هاست، دامنه و موارد مرتبط با سایت که خدمتتان عرض کردیم، دارید، وب رمز با بهره‌مندی از تمام این خدمات شرایط لازم را به جهت همکاری‌های بیش‌تر فراهم می‌کند.

نوین

نوین

شرکت نوین با توانمندی بالای خود امکان طراحی سایت بزرگ‌ترین کسب و کارها را ایجاد نموده است. این شرکت بیش از 10 سال است که به عنوان رسانه تجارت نوین در حوزه فناوری‌های دیجیتال فعالیت می‌کند. اگر قصد ایجاد وب‌سایت برای کسب و کارتان را دارید، شرکت نوین یکی از توصیه‌های ماست. این شرکت در کنار خدمات مستقیم خود برای طراحی سایت، شرایط مناسبی را برای دوستداران یادگیری نیز فراهم نموده و امکان آموزش ساخت سایت با وردپرس و دیگر خدمات آموزشی این زمینه را به کاربران ارائه کرده است.

شرکت نوین با بهره‌مندی از افراد توانمند در زمینه مارکتینگ، استراتژی‌های مناسبی را در جهت موفقیت بیش‌تر فراهم می‌کند. شرکت نوین از پشتیبانی قوی برخوردار است که به صورت لحظه‌ای برای رفع مشکلات احتمالی اقدام می‌کنند. این شرکت قیمت کمی را برای خدمات طراحی سایت دریافت می‌کند و به این جهت مشتریان زیادی دارد.

البته جای اشاره دارد که این شرکت از خدمات اختصاصی سرور بهره‌مند نیست و می‌بایست از طریق همکاری با شرکت‌های دیگری مثل وب رمز برای دریافت سرور اقدام نماید.

وبزی

وبزی

به کمک وبزی می‌توان با دسترسی به نرم‌افزار سایت‌ساز درگ اند دراپ هر چیزی را که می‌خواهید، سفارشی‌سازی کنید یا تغییر دهید. با استفاده از ویژگی‌های مختلف، مثل ویدئو در بک‌گراند، انیمیشن‌های مختلف، افکت‌های مختلف برای گالری و … یک سایت مدرن را برای خود طراحی کنید. این از خدمات جالب وبزی است که به طور انحصاری می‌توان از خدمات آن بهره برد. این موارد تنها بخشی از قابلیت‌های منحصر به فرد شرکت وبزی است.

از طراحی سایت فروشگاهی گرفته تا سایت‌هایی با محیط استفاده متفاوت‌تر، همگی آنها از طریق شرکت وبزی قابل طراحی‌اند. وبزی تنها یک سایت‌ساز پیشرفته نیست. از طریق آن، شما یک بسته کامل شامل هاست سریع، امنیت بالا، بهترین سئو و پشتیبانی حرفه‌ای را دریافت خواهید کرد.

وبزی دارای یک معماری امنیتی چند لایه، رمزگذاری داده‌های حساس و پروتکل امنیتی اس اس ال است که حاصل سرورهای اختصاصی وبزی هستند. البته خدمات نرم‌افزار سایت‌ساز شاید که فرایندی جدید و جذاب باشد؛ اما این ممکن است وقت شما را اشغال کند، به همین علت شما ممکن است برای دریافت خدماتتان وقتی نداشته باشید و نیازمند خدمات مستقیم برای طراحی باشید که این موضوع را می‌توان به عنوان عیب در نظر گرفت.

پرتال

پرتال

از بین بهترین شرکت‌های طراحی سایت می‌رسیم به یکی دیگر از این شرکت‌ها؛ یعنی شرکت پرتال. این شرکت با امکانات مناسب خود، انواع سایت را برای شما طراحی می‌کند. این شرکت از تاریخچه مناسبی به منظور اعتبار لازم برای تقبل خدمات طراحی و سازماندهی سئو برخوردار بوده و در راستای اهداف شما، وب‌سایت مورد نظرتان را طراحی و به میزان بازدید روزانه مورد نیاز آن خواهد رساند.

شرکت پرتال از مزایایی بهره‌مند است که آن را نسبت به خیلی از شرکت‌های این زمینه برتر می‌کند. مثلاً:

با داشتن تیم پشتیبان قوی خود در راستای حمایت از مشتریان قدم برداشته و در کم‌ترین زمان ممکن به ایده‌ها و خواسته‌های آنها رسیدگی می‌کند.

در وب‌سایت پرتال، با امکان استفاده از خدمات سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز می‌توانید از فناوری روز استفاده کنید که تا یک هفته هم مهلت تست رایگان دارد.

از طریق پرتال امکان تهیه دامنه، سرور اختصاصی و هاست برای شما فراهم است و دیگر نیازی به سرور برند دیگر ندارید.

این شرکت نمونه کارهای خود را در قالب یک دسته‌بندی در اختیار مشتریان خود گذاشته است تا شرایط بررسی آسان را برای آنها فراهم کند.

وبسیما

وبسیما

وبسیما یک شرکت طراحی و توسعه وب در ایران است که به ارائه خدمات متنوع در زمینه طراحی و توسعه وب‌سایت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین، اپلیکیشن‌های موبایل، بهینه‌سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو، ‌اپلیکیشن‌های تحت وب و انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ امکانات با کیفیتی را ارائه می‌کند. وبسیما اینکار را به کمک تیمی متخصص و تجربه طولانی آنها در عرصه فناوری اطلاعات انجام می‌دهد.

وبسیما شاید که به تنهایی بهترین شرکت طراحی سایت در ایران نباشد؛ اما قطعاً یکی از بهترین شرکت‌های این زمینه است.

این شرکت با تمرکز بر خلاقیت و طراحی سایت شما، جلوه‌ای زیبا و ماندگار را برای مشتریان خود رقم می‌زند. این شرکت تندیس‌های بسیاری را در این زمینه دریافت کرده است که گویای این توانمندی است.

وبسیما با استفاده از دانش متکبرانه همکاران خود شرایط مناسبی را برای بازدید بیش‌تر کسب و کار رقم زده و به این ترتیب، می‌توان فروش بیش‌تری را نیز تجربه کرد.

این شرکت با توجه به تمرکز بر مباحث گرافیکی ممکن است کمی در بحث سرعت دچار مشکل باشد؛ چرا که تمرکز بر مباحث گرافیکی با درگیر کردن پردازش داده می‌تواند از سرعت سایت شما به ویژه در صورت فروشگاهی بودن آن بکاهد. 

ایران سایت

ایران سایت

ایران سایت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در داخل کشور است که فعالیت خود را از سال 1379 به صورت تخصصی در زمینه طراحی وب‌سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ آغاز کرد و در حال حاضر با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه و بیش‌تر از 2 هزار نمونه کار طراحی سایت موفق، می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این شرکت خدمات خود را به قیمت مناسبی عرضه می‌کند که امکان همکاری را دو چندان می‌کند.

ایران سایت با ارائه خدمات مشاوره رایگان برای تعیین هدف و استراتژی مناسب برای مشتریان خود، امکان رسیدن به راه‌حل‌های مناسب و کاربردی را در راستای برنامه‌ریزی کاربردی ایجاد کرده است.

تیم متخصص این شرکت دارای تجربه کافی در زمینه طراحی و توسعه وب و اپلیکیشن‌های موبایل هستند و می‌توانند بهترین خدمات این زمینه را ارائه دهند.

خدمات شرکت ایران سایت بسیار گسترده هستند و علاوه بر طراحی سایت به بحث سئو، گوگل ادوردز، اپلیکیشن، عکاسی، گرافیک و… می‌پردازند.

این سایت به طور مستقیم از مشتریان و وب‌سایت‌های طراحی شده برای آنها در بخشی از سایت رونمایی کرده است که موجب اطمینان خاطر مشتریان جدید می‌شود.

سه سوت وب

سه‌سوت وب

شرکت سه سوت وب با بیش از 10 سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وب‌سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و… دارای تیم متخصص و فنی در زمینه Back-End و Front-End، طراحی و تحلیل سیستم‌ها، زبان برنامه‌نویسی PHP، پایگاه داده، C و C ++ ، Python، معماری کلاینت، دات نت،SQL Server،Html , Css , Javascript , Jquery , Angular می‌باشد. موارد مذکور نشان از توانمندی بالای متخصصین این شرکت دارد.

این شرکت با ارائه خدمات طراحی، سرعت بالا، تأمین امنیت سایت، بهینه‌سازی رتبه سایت در موتورهای جستجو، انتقال دامین یا هاست و ثبت انواع دامنه‌های ملی و بین‌المللی خدمات وب خود را به صورت کامل اجرا می‌کند.

شرکت سه سوت وب با خدمت ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی، شرایط تبلیغ لینک سایتتان را می‌تواند برایتان فراهم کند که البته در راستای هزینه معینی خواهد بود.

از دیگر نکات مثبت این شرکت این می‌باشد که برای تمام خدمات ارائه شده در انواع زمینه‌ها، انواع نمونه کارهای خود را به اشتراک گذاشته و بدین شکل، کیفیت خود را نمایش داده است.

تابان شهر

تابان شهر

تابان شهر در بین بهترین شرکت‌های طراحی سایت از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با ارائه خدمات حرفه‌ای خود به طور متمرکز در راستای اهداف مشتری قدم برداشته و به قصد فروش بیش‌تر فعالیت می‌کند. این قضیه برگرفته از تیم تخصصی تابان شهر در زمینه دیجیتال مارکتینگ می‌باشد که به طور ویژه محصولات و یا خدمات شما را به طور بهینه به سطح فروش موفق‌تر می‌رساند.

همیشه قبل از شروع هر کاری باید نقشه راه خودمان را مشخص کنیم، به همین علت شرکت تابان شهر به شما کمک می‌کند تا با تدوین استراتژی صحیح در سایت مورد طراحی، بهترین نتیجه را حاصل کنید.

در صورتی که وب‌سایت شما به موفقیتی که خواستید دست پیدا کرد؛ این امکان را دارید که با طراحی اپلیکیشن برای سایت و برند خود مسیر ارتباطی جدیدی را هم از طریق تیم طراحی اپلیکیشن این شرکت ایجاد کنید.

این شرکت با برندهای معتبر بسیاری همکاری دارد که این موضوع نشان از اعتبار و توانمندی بالای این شرکت داشته و سبب جلب اطمینان مشتریان این  زمینه می‌شود.

وب 24

وب24

اگر به دنبال پیشرفت کسب و کار خود در فضای اینترنت هستید، وب 24 یکی از برترین شرکت‌های موجود به منظور طراحی سایت و پشتیبانی از خدمات آن است. در موارد تولید شده توسط این شرکت، علاوه بر اینکه استانداردهای لازم در زمینه وب رعایت شده است، بلکه از سادگی و کاربردپذیری بالایی هم برخوردارند. در این شرکت، علاوه بر طراحی سایت از خدمات سئو و بهینه‌سازی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره و ارائه راهکار در زمینه بازاریابی اینترنتی، خدمات هاستینگ، میزبانی وب و… را بهره‌مند می‌گردید.

آمارها نشان می‌دهند این روزها ۸۰ درصد کاربران به جای استفاده از لپ‌تاپ و کامپیوترهای شخصی از موبایل یا تبلت برای بازدید از سایت‌ها استفاده می‌کنند. در این راستا شرکت وب 24 با طراحی مناسب خود امکان بازدید مناسب را نه تنها در صفحه کامپیوتر بلکه در صفحه موبایل هم فراهم می‌کند.

تیم وب ۲۴ پس از تحویل نهایی پروژه در طی یک سال، کلیه اطلاعات کاربردی و آموزش‌های لازم را به صورت رایگان ارائه می‌کند.

زمانی که نمونه‌های این شرکت را مشاهده می‌کنیم، طراحی گرافیکی سایت‌های نمونه را در سطح بالایی نمی‌بینیم که این موضوع از معایب کیفی کارهای این شرکت به شمار می‌رود.

وب وان

وب‌وان

شرکت وب وان مانند بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت، در حدود یک دهه است که فعالیت خود را آغاز نموده و از کسب و کارهای کوچک تا بزرگ، خدماتی را به جهت طراحی سایت به مشتریان ارائه می‌دهد. وب وان خدمات طراحی سایت خود را به اشکال مختلفی به مشتریان ارائه می‌کند، از کدنویسی صفر تا صد سایت گرفته و یا فروش قالب‌های آماده که از لحاظ قیمتی با یکدیگر تفاوت دارند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت از قیمت همکاری زیادی برخوردار است که این شرایط، امکان همکاری با مشتریان را به مراتب سخت‌تر می‌کند.

وب وان با شرکت‌های بسیاری همکاری داشته است که البته نام برندهای بزرگ چندان در آن به چشم نمی‌خورد و تنها از شاخص‌ترین آنها می‌توان به خبر ورزشی و سافتلن اشاره کرد.  

البته در کنار معایب موجود این شرکت، در بحث مزایا از خدمات سئو گرفته تا خدمات تولید محتوا که ریشه در مسائل سئو دارند نیز در این شرکت به طور پیوسته ارائه می‌گردد. این شرکت در انواع خدمات قابلیت طراحی سایت داشته که قدرت تنوع کاری این شرکت را نشان می‌دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله با 10 تا از بهترین شرکت‌ های طراحی سایت در ایران آشنا شدید که هر کدام از آنها به طور ویژه و با بهره‌مندی از مزایا و معایب خود، شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات طراحی سایت ارائه می‌کنند.

شما تنها کافیست تا با بررسی موارد ذکر شده به جمع‌بندی لازم دست یافته و بدین ترتیب به انتخاب یکی از این شرکت‌ها برای طراحی سایت خود اقدام نمایید. فراموش نکنید که هر فعالیت جدیدی نیازمند برنامه‌ریزی مناسب بوده و دقت زیادی را می‌طلبد؛ پس در انتخاب خود کوشا باشید.

سؤالات متداول

چه عواملی به یک شرکت طراحی سایت را بهترین می‌کنند؟

بهترین شرکت‌های طراحی سایت از عواملی مانند تجربه، نمونه‌کارها، تخصص در زمینه‌های مختلف، پشتیبانی مؤثر، توانایی بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو و سرعت بارگذاری بالا برخوردارند.

چگونه می‌توان بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کرد؟

برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت، ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سپس با بررسی نمونه‌کارها، بررسی نظرات مشتریان قبلی، ارزیابی تخصص‌های فنی و… بپردازید.

آیا تجربه شرکت در میزان کیفیت آن اثر دارد؟

تجربه شرکت می‌تواند به طور بلندمدت تأثیرات خود را نشان دهد؛ اما صرفاً نمی‌توان از آن به عنوان ملاکی برای کیفیت کارها استفاده کرد.

چگونه می‌توان نرخ هزینه‌ها را با کیفیت خدمات مقایسه کرد؟

مقایسه نرخ هزینه‌ها باید با توجه به ارزش ارائه شده توسط هر شرکت صورت گیرد. گاهی اوقات انتخاب کم‌ترین قیمت ممکن نه تنها صرفه‌جویی نمی‌آورد، بلکه ممکن است به کیفیت خدمات آسیب رساند.

آیا ویژگی‌های فنی مانند سئو و بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت نیز مهم هستند؟

البته که اینطور است. ویژگی‌های فنی مانند سئو و بهینه‌سازی سرعت وب‌سایت برای بهبود رتبه سایت شما کاملاً حیاتی بوده و در واقع عامل اصلی شما در رسیدن به هدفتان در طراحی سایت است.

محمد ترکاشوند

نویسنده و سردبیر رایااستور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *