دانشیار ای تی انیمیشن جدید 2022 - دانشیار آی تی

انیمیشن جدید ۲۰۲۲

شبیه سازی حرکات ایجاد شده توسط مجموعه ای از تصاویر، انیمیشن است. اما نحوه عملکرد آن کمی پیچیده تر از این است، در انیمیشن سنتی، تصاویر روی صفحات شفاف سلولی یا نمایش داده می شوند یا رنگ می شوند تا از آنها عکس گرفته شده و روی فیلم نشان داده شوند. کارتون های اولیه نمونه هایی از این مورد هستند، اما امروزه بیشتر انیمیشن ها با تصاویر تولید شده توسط رایانه یا CGI ساخته می شوند، این انیمیشن ها به قدری جذاب هستند که حتی بزرگسالان نیز علاقه مند هستند وقت خالی خودشان را با تماشا انیمیشن های جذاب سپری کنند، به همین علت دانلود انیمیشن جدید ۲۰۲۲ یکی از دقدقه های افرادیست که به دنبال تماشا انیمیشن ها هستند، در ادامه این مطلب نیز چند انیمیشن پرطرفدار در بین مردم جهان را برای شما معرفی خواهیم کرد تا با دیدن آن لذت فراوانی ببرید.

انیمیشن سبد میوه ها: مقدمه Fruits Basket: Prelude 2022

انیمیشن سبد میوه ها محصول سال ۲۰۲۲ کشور ژاپن به کارگردانی یوشیهیده ایباتا و نویسندگی تاکو کیشیموتو است، داستان این انیمه بر پایه مجموعه مانگای سبد میوه های ناتسوکی تاکایا الهام گرفته و ساخته شده است، این انیمیشن در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ به نمایش عموم درآمد و توانست نظر منتقدین و تماشاگران را به خود جلب کند و فروش ۱٫۲ میلیون دلاری را پشت سر بگذارد و موق به دریافت امتیاز ۷٫۵ از ۱۰ نیز گردد که نشان از موفقیت این انیمیشن می باشد، این اثر محصول شرکت فیلمسازی avex pictures می باشد و صدا پیشگانی همچون میوکی ساواشیرو، یوشیماسا هوسویا، ماناکا ایوامی در آن هنرنمایی کرده اند؛ خلاصه داستان : انیمه سبد میوه ها ۲۰۲۲ داستان درمورد کیوکو و کاتسویا تلاش می کنند تا در کنار دخترشان به زندگی آرام و خوب خود ادامه دهند،‌ اما اتفاقاتی رخ می دهد که آرامش آنها را برهم می زند و…

انیمیشن بچه رئیس بازگشت به گهواره The Boss Baby: Back in the Crib 2022

انیمیشن بچه رئیس بازگشت به گهواره محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی مت انگاستروم و نویسندگی تانر تانابوم اولین قسمت از مجموعه این انیمیشن در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۲ از پلتفرم نت فلیکس منتشر گردید این سریال که به صورت انحصاری برای این پلتفرم تهیه و ساخته شده است فصل اول آن شامل ۱۲ قسمت می باشد که تمامی ۱۲ قسمت های آن منتشر شده است و صدا پیشگانی همچون آلهاندرا کاسارس، اندی ریکتر، آریانا گرینبلات، جان پاول کارلیاک در آن هنرنمایی کرده اند؛ خلاصه داستان : انیمیشن بچه رئیس بازگشت به گهواره ۲۰۲۲ زمانی است که تد تمپلتون که انسان بالغی شده و در یک شرکت کار می کند، و برای آن پاپوش دوخته اند. او برای آنکه بتواند مخفیانه زندگی کند، دوباره به «بچه رئیس» رو می آورد و برادرش تیم، نقش یکی از فرزندانش را بازی می کند.

انیمیشن لایتیر Lightyear 2022

انیمیشن لایتیر محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا و محصول مشتکر کپمانی دیزنی و پیکسار که کارگردانی این انیمیشن بر عهده انگوس مک‌ لین و نویسندگی داستان این انیمیشن بر عهده پیت داکتر که برای انیمیشن دوستان نامی آشنا و جذاب است چرا که این نویسنده مطرح در رزومه کاری خود بیش از ۲۰ انیمیشن را نویسندگی کرده است روزمه کاری این نویسنده پر است از انیمیشن بیشترین محبوبیت را در بین تماشاگران دارند. که اگر بخواهیم به این انیمیشن ها اشاره کنیم عبارتند از داستان اسباب بازی ها انیمیشن بالا و شرکت هیولاها و …. استارت ساخت انیمیشن Lightyear 2022 در سال ۲۰۱۶ پس از پایان ساخت در جست و جوی دوری آغاز شد و مدت ها خبری از انیمیشن منتشر نشد تا اینکه در سال ۲۰۲۱ این دو کمپانی جهت ارزیابی بازار و بازاریابی تریلری از این انیمیشن را منتشر کردند که توانست در ۲۴ ساعت اولیه انتشار تریلر ۸۳ میلیون بازدید به خود اختصاص دهد همین باعث شد که این دو کمپانی تصمیم بر این بگیرند که این انیمیشن جدید خود را در سینما به اکران بگذارند چرا که در ابتدا قرار بود از سایت های دیزنی پلاس منتشر شود اما همین بازدید تاثیری مستقیمی در اکران انیمیشن و سود بیشتر این دو کمپانی اکران انیمیشن داشت؛ خلاصه داستان : لایتیر ۲۰۲۲ حول محور داستان اصلی باز لایتیر می‌چرخد، شخصیتی که الهام بخش شخصیت اکشن در فیلم ‌های داستان اسباب ‌بازی بود. در این فیلم، باز اولین پرواز آزمایشی خود را انجام می ‌دهد تا کهکشان‌ های جدید را برای فرماندهی ستاره‌ ها کشف کند تا در آرامش به آن بیایند. با این حال، زمانی که زورگ، امپراتور شرور امنیت جهان را تهدید می‌ کند، باز ممکن است تنها امید برای نجات جهان باشد، این انیمیشن به گونه ای ساخته شده است که حتی بزرگسالان نیز به عنوان دانلود فیلم آن را تماشا کرده و از آن لذت می برند، لذا می توان یکی از گزینه های اصلی انیمیشن برای شماست.

انیمیشن سریالی ماشین ها در جاده Cars on the Road 2022

انیمیشن ماشین‌ ها در جاده محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به نویسندگی استیو پورسل، انیمیشن سریالی کوتاه که بر پایه انیمیشن که در سال ۲۰۰۶ منتشر گردید الهام گرفته و ساخته شده است، کمپانی پیکسار در سال ۲۰۲۲ این انیمیشن مطرح خود را به صورت یک مینی سریال کوتاه ۹ قسمتی که هر قسمت در قالب ۸ دقیقه می باشد در سرویس استریم دیزنی پلاس نیز منتشر نموده است. این روزها دیزنی پلاس سعی بر بازسازی انیمیشن های مطرح قدیمی خود دارد که با استقبال بیشماری نیز از سمت تماشاگران مواجه شده است. در این انیمیشن کمپانی پیسکار تنها از دو صدا پیشه جهت صدا پیشکی انیمیشن ها در جاده با نام انگلیسی Cars on the Road راستفاده نموده است که به ترتیب مارک ساندهایمر و پیت داکر می باشند، داستان در مورد لایتنینگ مک‌کوئین و بهترین دوستش ماتر می باشد که در سرتاسر ایالت متحده آمریکا را دور خواهند زد و در هر اپیزود یک داستان جدید را روایت خواهند کرد؛ انیمیشن جدید دوبله فارسی ماشین ها در جاده می تواند شما را به یاد کودکیتان بی اندازد، زمانی که مک کوئین یکی از ستاره های رویاهای شما در ماشین سواری ها شده بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 451 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 21 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.