دانشیار ای تی دانشگاه علمی کاربردی دانشگاه مهارت آفرین - دانشیار آی تی

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی می باشند تشکیل و با بکارگیری و سازمان دهی امکانات، منابع عادی و انسانی دستگاه های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام میکند.

بدون کنکور دانشجو شوید

دانشگاه علمی کاربردی واحد۳۲ تهران تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکنون پذیرای بیش از ۸۰۰۰ نفر دانشجو در رشته های مختلفی همچون هنر های تجسمی، معماری داخلی، روابط عمومی، مهندسی فناوری اطلاعات، گرافیک، مترجمی زبان انگلیسی، حسابداری مالی و صنعتی، نقاشی، مدیریت کسب و کار، طراحی مد و لباس بوده است. تقریبا بیش از ۵۰۰۰ دانشجو از این مرکز تا سال ۱۴۰۰ فارغ التحصیل شده اند که نزدیک به ۹۰% آنان به دلیل کسب مهارت های علمی شاغل می باشند.

  تصویر فضای د انشگاه

بکارگیری بیش از ۱۵۰مدرس برجسته و دارای مجوز تدریس باعث شده است تا فارغ التحصیلان این مرکز، دارای کیفیت بالایی بوده و تعداد زیادی از آن ها پس از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شوند. واحد ۳۲ تهران بر این امر استوار است که جهت آشنایی و ترویج علم راه گشای شما عزیزان باشد.

این مرکز آموزشی برای ترم های تحصیلی مهر وبهمن ۱۴۰۱ دررشته های زیر و بدون کنکور ازمیان متقاضیان ثبت نام بعمل می آورد تحصیل دردانشگاه علمی کاربردی فرصت مناسبی است تا بتوانید مهارت کسب کنید و آماده ورود به بازار کار شوید .

جهت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۰۱۳۰۲۸۲۸ تماس بگیرید

آدرس وبسایت (www.uast32.ir)

بنر پذیرش دانشجو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 293 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 26 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.