دانشیار ای تی در گردهمایی فرانش چه گذشت؟ - دانشیار آی تی

دانشیار ای تی با هدف آموزش و راهنمایی مدرسین برای تدریس از طریق شیوه‌های نوین و با کیفیت، اقدام به برگزاری گردهمایی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از علاقه‌مندان به تدریس نمود. این گردهمایی در روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه و در محل دانشکده فنی دانشگاه تهران با هدف ایجاد بستر مناسب برای انتقال استانداردها و تجربیات مدرسین برگزار شد.

دراین رویداد، کاربران دانشیار ای تی از نزدیک با روال کاری این مجموعه، کارشناسان و مدیران دانشیار ای تی آشنا شدند و امکان برقراری ارتباط حضوری و تبادل اطلاعات و تجربیات را پیدا کردند.

1

در ابتدای مراسم، محمد رشیدی ضمن بیان جوانب مثبت و منفی از روند اجرای یادگیری الکترونیک در کشور، حضار را از آخرین تحولات این حوزه با خبر نمود. مدیرعامل دانشیار ای تی در بخش دوم صحبت‌های خود نکات جالبی از تجربه موفق کاربران در پیشرفت شخصی و شغلی‌شان با استفاده از دوره‌های آموزشی دانشیار ای تی در اختیار جمع قرار داد. همچنین در بخش پایانی صحبت‌های خود به سرویس‌های جدید دانشیار ای تی که به زودی رونمایی خواهند شد اشاره داشت و این سرویس‌ها را به حاضران معرفی کرد.

پس از ایشان در بخش بعدی مراسم، سعید اسماعیلی‌فرد و میلاد محمدی درباره نمونه‌های موفق کسب درآمد از طریق بستر دانشیار ای تی صحبت نمودند و راهکارهایی برای تولید محتوای جذاب آموزشی و استفاده از جدیدترین ابزارها در تولید دوره آموزشی ارائه کردند. همچنین در بخش پرسش و پاسخ مراسم اساتید و کاربران دانشیار ای تی، بیش از پیش با دیدگاه‌های هم آشنا شدند.

2

از نکات جالب این مراسم می‌توان به ارائه دکتر صالح برادران امینی پیرامون پداگوژی و جدیدترین متدهای آموزشی اشاره کرد که مورد توجه حضار قرار گرفت. اولین گردهمایی سالیانه دانشیار ای تی با تقدیر از اساتید فعال دانشیار ای تی و اهدای جوایز برندگان جشن بزرگ یلدای «صد دانه دانش» خاتمه یافت.

برای اینکه بیشتر در جریان اتفاقات گردهمایی باشید، دعوت می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها