دانشیار ای تی قطار سریع‌السیر فرانش - دانشیار آی تی

دانشیار ای تی صد هزار دقیقه‌ای شد. انگار همین دیروز بود که دربارهٔ قله هزار ساعتی نوشتیم. راستش واقعا هم کمتر از سه ماه پیش بود! در همین زمان کوتاه تعداد آموزش‌های جدید دانشیار ای تی  اونقدر زیاد بود که شاید تا یک ماه دیگه قلهٔ دو هزار ساعتی رو هم بزنیم.

از ابتدای امسال ما برنامه جدیدی ریختیم و تلاش بیشتری کردیم که هم عمق و هم گسترهٔ آموزش‌های دانشیار ای تی رو بیشتر کنیم. مدرسین خیلی زیادی بودن که برای آموزش‌های خودشون وقت زیادی صرف کردن و دوره‌هایی برای ما ضبط و تولید کردن که هر کدوم ساعت‌ها آموزش کاربردی و حرفه‌ای در خودش داشت. خیلی از مدرسین بخش‌های پیشرفته آموزش‌های خودشون رو هم تولید کردن و ادامه دادن تا کسی که دنبال حرفه‌ای شدنه بتونه با یاد گرفتن اون بخش‌های حرفه‌ای در اون زمینه جلو بره.

از طرف دیگه تیم محتوای دانشیار ای تی هم تلاش زیادی کرد که با پیدا کردن و جذب مدرسین مختلف به آموزش‌های دانشیار ای تی تنوع بیشتری بده. همون‌طور که قبلا گفتیم در این مدت بخش‌های جدیدی به وبسایت اضافه شد. تنوع آموزش‌های فیلم و سه‌بعدی ما اینقدر زیاد شد که بخش انیمیشن و سه‌بعدی رو از بخش فیلم و صدا جدا کردیم و آموزش‌های انیمیشن و بازی‌سازی به بخش جدید رفت. همین‌طور آموزش‌های درس و کنکور و دانشگاه اضافه کردیم که به مرور تمام موضوعات درسی و دانشگاهی رو پوشش خواهیم داد.

حتی خیلی‌ها به سراغ ما اومدن تا آموزش‌های خیلی متنوع‌تری روی دانشیار ای تی قرار بدن که با آموزش‌های قبلی ما خیلی فرق داشت. از طراحی مدار چاپی، تا هدف‌گذاری برای زندگی و درست کردن نوشیدنی و شیرینی، ماساژ حرفه‌ای، و حتی بافتن مو! خوشحالیم که ما رو جای خوبی برای آموزش‌های متنوع خودشون دیدن و امیدواریم روزی بیاد که هر کسی هر چیزی می‌خواد یاد بگیره بتونه اون رو در دانشیار ای تی پیدا کنه.

حالا شمایی که همیشه همراه ما بودین، قله بعدی رو شما بگین چی باشه؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 170 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.